Monday, August 5, 2013

saya kembali lagi .. ^_^

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>

Assalamualaikum kepada semua pembaca.. hrmm. rase nye dah nak dekat setaun tak aktif blog .. rindunye..  :') maklumlah terlalu bz dengan assignment .. dugaan sebagai pelajar kan . :) banyak sangat nak diceritakan .. pengalaman pahit , manis ,.. dan sebagainya. Sukar rasa nye . walaupun pahit untuk menerima tetapi sebagai hamba Allah kita haruslah redha dengan ketentuannya. smilee semua ... ^_______^ *lebar skit, :P
ok baiklah apa yang nak dikongsikan bersama adalah.. hrmm. tengok lah gambar kat bwh tu...
                                                                                                                                           

itu lah sebenarnyee nk cakap kat seseorang.. :') tape2 kite kena sabar kan. jgn cakap lagi oke. tnggu lah suatu hari nnti,, :) jage ikhilat.. *muhasabah sebentar . :)



hrmm. dah muhasabah diri belum? so tgok la gambar kat atas tu . ngee~~ :) betul kan biar lah kita menangis di dunia jangan di akhirat, so kalau nak buat dosa kite muhasabah diri ingatlah azab di akhirat nanti. so, paham sekarang , ^_~

saya tertarik dengan kata-kata di gambar atas ni.. cinta itu tidak salah kerana cinta itu membawa kepada kasih sayang dan keharmonian... maksudnya cinta kita pada Allah .. pada Rasul .. pada ibu ayah.. keluarga .. dan sesama manusia.. peace . (",)Y

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space